Bijvoorbeeld: antikato, graniet, leisteen

Heeft u een klacht?

Wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over een van onze producten of diensten. Via deze pagina kunt u hierover een klacht bij ons indienen. Voer a.u.b. uw bestelnummer en e-mail adres in. Gebruik hetzelfde e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Zo kunnen wij uw bestelling opzoeken en uw klacht in behandeling nemen.

Klachten worden nooit telefonisch in behandeling genomen.

De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van uw klacht, dan ontvangt u binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer u een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

SlimBestraten.nl streeft ernaar u binnen 48 uur een inhoudelijke reactie op uw klacht te geven. In die gevallen dat dit niet mogelijk is, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging met daarin aangegeven hoe de verdere procedure zal verlopen.

Binnen een jaar nadat wij uw klacht geheel of gedeeltelijk hebben afgewezen, dan wel ongegrond hebben verklaard, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP
DEN HAAG
www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Uw bestelnummer:

Uw e-mail adres: